2011. szeptember 29., csütörtök

92-es KRÉM ruhacsomag őszre (8felső +1nadrág) - Jelenlegi ára: 3 800 Ft

Eladó a képeken látható 92-es méretű ruhacsomag, fiúnak, őszre.
Itt vettem a fiaimnak egy 80-86as ruhacsomagot, ebben volt ez a pár darab nagyobb  méret, amit mi még nem tudunk használni, és mivel helyszűkén vagyunk, nem is tudom tárolni.
Az eladó extra-krém minőségűnek hirdette, átfutottam a ruhákat, foltot vagy szakadást én sem találtam rajta (bár elég mérges voltam, mert nem volt szó arról, hogy ilyen nagy ruhák is vannak benne, szóval nem 100% garantálom ezt, de igyekeztem átnézni).
A csomag tartalma:
Pulcsi alá javasolt felsők:
- sötétkék ESPIRIT hosszú ujjú póló- 92-es méret 
- bordó, ing nyakú póló (halálfej mintával) 92-es méret
Póló felé javasolt felsők:
- CUTE feliratos pulcsi/póló- kb. 92-es méret - vékonyabb
- sötétkék - olajzöld kapucnis pulcsi - 92-es méret,  vékonyabb
Kicsit vastagabbak mint az előzőek, póló felé javasolnám:
- szürkés FLASHBAXX feliratú pulcsi - 92-es méret
- KIABI BABY 94-es kapucnis, targonca mintás pulcsi
- REBEL Jnr, barna kapucnis pulcsi - 98-as méret 
- SKHUABAN okker sárga, kapucnis pulcsi - 86-98-as méret
A pólók, pulcsik hossza kb. 35-38 cm, a piros felső a legrövidebb.
NADRÁG:
- CHEROKEE nadrág, 98-as méret, hossza 53 cm, belső szárhossz: 33 cm, játszósnak ajánlom, mert bolyhos.
A csomag súlya, csomagolás nélkül: kb 1800 gr.
Pontos postai díjat csomagolás után tudok mondani, ezért nem írtam pontos szállítási díjat!
Átvételre személyesen Debrecenben, a lakcímemen van lehetőség,
vagy banki előre utalás esetén a mindenkori postai díjszabásnak megfelelően
CSAK ajánlott levélként vagy csomagként küldöm.
(Sima levélként csak a saját felelősségedre küldöm, ha így kéred és a posta hibájából nem kapod meg, azért ÉN felelősséget nem vállalok, negatív értékelést nem fogadok el! )
FIX ÁRON IS A TIÉD LEHET, ÚGY SINCS 500 FT/DB
Jó licitálást.



Jelenlegi ára: 3 800 Ft

Az aukció vége: 2011-10-02 14:33
. 92-es KRÉM ruhacsomag őszre (8felső +1nadrág) - Jelenlegi ára: 3 800 Ft